وظايف و اختيارات


  • انجام امور اداری و دفتری رئیس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلی، بین المللی و دانشگاهی
  • نظارت و پیگیری اموری که از سوی رئیس دانشگاه ابلاغ گردیده است
  • دریافت مکاتبات واحدهای دانشگاهی و صدور ابلاغ کلیه مکاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاه به واحدهای دانشگاهی و یا مؤسسات و سازمانهای خارج از دانشگاه
  • تهیه و تنظیم صورتجلسات شوراها و کمیته هایی که در محدوده تشکیلات حوزه ریاست دانشگاه تشکیل می گردد
  • تنظیم قرار ملاقاتهای ارباب رجوع با رئیس دانشگاه
  • انجام ارتباطات تلفنی رئیس دانشگاه
  • ارسال و دریافت نمابرهای رئیس دانشگاه
  • پیگیری ثبت نامه های دفتر رئیس دانشگاه
  • نظارت بر امور داخلی دفتر و نیز تشریفات میهمانان رئیس دانشگاه از جمله وظایف مسئول دفتر می باشد
  • برنامه ریزی و نظارت جهت اجرای مصوبات شورای سازمان اسناد ملی ایران در زمینه امحاء اوراق زاید و انتقال پرونده های راکد به مرکز بایگانی راکد دانشگاه و تحویل اسناد ملی واجد ارزش
  • نگهداری دائمی به آرشیو ملی در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوط با نظر دفتر ریاست دانشگاه
  • ارزشیابی اوراق و سوابق راکد به منظور تشخیص و تعیین اوراق زاید قابل امحا بر اساس راهنمایی واحد اسناد دفتر ریاست
  • جمع آوری و طبقه بندی و ترکیب، حذف و متحدالشکل ساختن فرمهای مورد عمل و نظارت بر تهیه و تکثیر فرمها به منظور جلوگیری از تهیه فرمهای غیر استاندارد تکراری و غیر لازم
تاریخ به روز رسانی:
1401/01/16
تعداد بازدید:
48447
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:21
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal